lunes, 20 de mayo de 2019
1ºESO: UNDER THE SEA/BAJO EL MAR
- Por: COLEGIO_ABFA
08/03/2019 - 145 Visitas

1st ESO STUDENTS CREATE A SEA ANIMAL ACCORDION BOOK.

This week in the English classes, the 1st ESO students have taken part in this year’s school project called  "Oceans" with the activity "Under the Sea" which consisted in creating a Sea Animal Accordion Book.

They were assigned a sea animal. After that, they went to the ICT room to search for information on the internet, then they organized it into different subheadings: appearance, habitat, interesting facts and so on. Finally, they wrote it down on their animal graphic organizer and coloured it.

We congratulate our students for their great job and enthusiasm while doing this activity. We want to share with you some photos of the "Making off".

LOS ALUMNOS DE 1º ESO CREAN UN LIBRO ACORDEÓN DE UN ANIMAL MARINO

Esta semana en las clases de inglés, los alumnos de 1º de ESO han participado en el Proyecto de Centro de este curso “Los Océanos” con la actividad "Bajo el Mar" que consistía en crear un Libro Acordeón de un Animal Marino.

Se les asignó un animal marino. Después, fueron al aula de informática para buscar información en internet, organizaron la información en diferentes apartados: apariencia, hábitat, hechos interesantes etcétera. Finalmente, escribieron la información en un organizador gráfico y lo colorearon.

Felicitamos a nuestros alumnos por su excelente trabajo y gran entusiasmo durante la actividad. Queremos compartir con vosotros algunas fotos del "Así se hizo".

PHOTOS/FOTOGRAFÍAS

Site desarrollado por